2012. január 27., péntek

NeMo: Re-boot



NeMo: Re-boot

Ég áldjon!
A rendszer csak vár, újra bootolásra* kész,
Csak a memóriám törlöd, nincs semmi vész!
Nem vagyok érző lény, csak egy elromlott gép,
Agyam helyén csillámló memóriapép.
Kettes számrendszerben gondolkodom,
Ha egyre nincs esély, nullával dolgozom.
Mint egy futószalag, úgy robotoltam rég,
De érezni kezdtem, és azt mondtam, elég.
Előttem ülsz. Csak nyomd be a gombot: delete*,
Nem történik semmi, csak halálra ítél.
Ma még élek, ma még érzek, ma még vagyok,
De holnapra, ha most formattálsz, meghalok.
A program törölve, a csillogás kihunyt,
Egy apró olajcsepp közben a földre hullt.
Már csak a kurzor villog, a gép munkára kész,
De Érzés-program nélkül nem működik az ész.


Idegen szavak kiejtése:
*bootolásra – ejtsd bútolásra
*delete – ejtsd dilét


2 megjegyzés:

NeMo 2012. február 5. 16:44  

Köszönöm! Igyekeztem valami új szempontot találni erre az érzésre és a humoros oldaláról megragadni a témát. Ölellek: NM

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics