2011. december 20., kedd

Auth Csilla - Jól vagyok és pont



Duba Gábor: Jól vagyok és pont
Zene: Török Tamás/Szolnoki Péter
Eőadó: Auth Csilla

Ma végre jól vagyok és pont
nem érint meg, hogy más mit mond
semmit nem bánok meg,
míg a jókedv tart.
Tudom, hogy lesz egy pár órám,
ameddig senki nem szól rám
és csak békésen fekszem a fűben majd.

Voltam tündérlány,
hidd el, nem nagy szám
szépen néztem
és volt rajtam két nagy szárny.
Közben felnőttem
és most már felnőttben
voltam példás
és áldott jó mindenben.
Ebből végleg elég
nekem most mennem kell
mától más érdekel.

Ma végre jól vagyok és pont
nem érint meg, hogy más mit mond
semmit nem bánok meg,
míg a jókedv tart.
Tudom, hogy lesz egy pár órám,
ameddig senki nem szól rám
és csak békésen fekszem a fűben majd.

Mindig dolgoztam
mint egy rendes gép
egyszer felhúztak
és most is pörgök még.
Arra nincs is szó,
hányszor voltam jó
és ez úgy érzem,
őrülten fárasztó.
Ebből végleg elég
nekem most mennem kell
mától más érdekel.

/: Ma végre jól vagyok és pont
nem érint meg, hogy más mit mond
semmit nem bánok meg,
míg a jókedv tart.
Tudom, hogy lesz egy pár órám,
ameddig senki nem szól rám
és csak békésen fekszem a fűben majd. :/  (2x)

Jobban érzem magam
és most nem is számít más.
Mondd, hogy van még idő
mondd, hogy nincs késő
mindig van folytatás.

/: Ma végre jól vagyok és pont
nem érint meg, hogy más mit mond
semmit nem bánok meg,
míg a jókedv tart.
Tudom, hogy lesz egy pár órám,
ameddig senki nem szól rám
és csak békésen fekszem a fűben majd. :/ (3x)

3 megjegyzés:

jól vagyok és pont... 2011. december 26. 12:52  

Szia NeMo,

Úgy találtam a blogodra, hogy keresgéltem a guglin, vajon kit ihletett meg ez a szám.

Nekem ihletet adott, bár szerintem más gondolatokat ébresztett bennem, mint az emberek többségében. Nekem az jutott eszembe, vajon amikor azt mondjuk, azt érezzük, hogy jól vagyunk, akkor tényleg így van-e. Vagy csak becsapjuk magunkat.

Szerintem sokszor csak szeretnénk, ha jól lennénk, és igen görcsös, amikor azt állítjuk, "jól vagyok". Azért, hogy tényleg jól legyünk, nagyon sokat kell dolgozni. Vagy inkább kéne...

Örülök, hogy megtaláltam a blogodat, mert sok gondolatébresztő bejegyzésed van. Az egyik napi gondolatod, a "Nincs kedvem..." írásra is késztetett, de ezt ott majd úgyis látod.

Remélem, még sok inspiráló gondolatot teszel közzé.

Mivel neked már van némi tapasztalatod a blog írásban, jó lenne, ha elmondanád a véleményedet az enyémről. Sokat segítenél egy kezdő blog írónak. És mivel nagyon tetszik az életfelfogásod, valamint tetszenek az élet dolgairól írt gondolataid, ha eszedbe jut valami az enyémekkel kapcsolatban, azt is várom. Szerintem segíthet az útkeresésben. (Persze csak ha van rá időd.)
A blogomat itt találod: http://jolvagyokespont.wordpress.com

És mégegyszer: örülök hogy ráakadtam a blogodra. :-)

NeMo 2011. december 28. 9:47  

Kedves Kezdő Blogger!
Mert sem a nevedet, sem az email címedet nem adtad meg. Szívesen segítek, ha időm engedi, be is kukkantottam a blogodra. Ám semmiféle kapcsolat teremtési módom nincs. Ugyanis a megjegyzéseket sem aktiváltad. Ó, bocsi, rájöttem, hogy mégis, csak jól eldugtad a cimkék közé... :)
Ám ennek ellenére arra kérlek, ha valóban segítséget szeretnél, kattanj rá a jobb oldalsáv alján az "Írj nekem" feliratú levélkére, és kezdjünk el levele(ke)t váltani. No meg mellesleg megismerkedni. :)
Áldott, boldog, jókedvű Ünnepeket kívánok!
NeMo

NeMo 2011. december 28. 10:05  

Még valami, nemcsak neked, de mindenkinek:
A "Jól vagyok" első sorban elhatározás kérdése. Az, hogy hogyan dolgozzuk fel a mindennapok minket ért behatásait, megint csak elhatározás kérdése. Lehet úgy raktározni a sérelmeket, hogy komoly depresszióba sodorjuk saját magunkat, és lehet úgy feldolgozni, hogy megbocsátunk és újra kezdünk, tiszta lappal, lehetőleg jó kedvűen, de mindenképpen optimista hozzáállással mindent. Utóbbi sokkal kellemesebb út, hát mindenkinek ajánlom nagy szeretettel!
NeMo

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics