2012. április 5., csütörtök

A világ 49 évesen

A világ 49 évesen

Na jó.
Volt néhány buktató.
Lettem hitehagyott,
s hagytam Szemenagyot *
bozótban merengve
kórókat keresve
kóborolni.
Ni!
Próbáltam korábban
észvesztő hajszában
a világot megváltani.
Lettem orvos,
nem voltam morcos
a világ előtt,
mosoly álarcom
(levenni próbálom)
arcomra nőtt.
Osztán ott volt a blogom.
Magamat nyomorgatom
egy kis írásért,
nehogy mán sírásót
kelljen később hívni.
A Hegyen * * - végül is - egyedül vagyok,
nem szólnak hozzám sem kicsik, sem nagyok,
nyugodtan lehetek agyahagyott,
alkothatok nagyot,
vagy akár szemetet is,
hisz nincs,
aki hozzá szólna.
A mailemen is üres a posta,
Bár özönlenek a reklám anyagok.
Nyitok most egy kis ablakot,
hátha a fény kicsit beosonna.
És megyek tovább,
sütök tortát
a szülinapomra.
Olvasgatok majd kicsit,
hogy ne csak a magam kisírt
szemébe nézzek.
De tényleg!
Itt*** azért még zajlik az élet!
A hsz-ekben ritka a dicséret,
de sebaj, majd javítom,
és akkor nem lógok bitón
(vagy pellengéren),
És tanulok nevetni magamon,
ha néha a firkafalon
egy barátot látok.
Csak krákog
dohánytól nehezült
tüdőm sípjain egy pinty.
Látod, felderült
a lusta optimista. Ponty.
Ja!
Pont.
A szülinapi versem
ennyi volt.

 * Szemenagy a Toy Story valahányadik részének kis játék lovacskája. Kicsit hasonlít mélázás tekintetében a Micimackó című örökérvényű alkotás Füles nevű szereplőjéhez, de utóbbi elutasította meghívásomat eme kis versikébe, tekintettel arra, hogy Karácsonyig be van táblázva.
* * A Hegy / NeMo blogja
*** Itt = jelen esetben az AMF, vagyis Amatőr Művészek Fóruma
hsz, vagyis hozzászólás. Mármint az éppen megjelent vershez.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics