2015. április 10., péntek

És ismét Buda, Széll Kálmán tér 2015.04.10

A Széll Kálmán téri bérlet-és jegypénztár
Nos, hazudtoljon meg, aki akar, most sem értem, hogy itt, a katasztrófaállapot közepén üzemel a jegypénztár, míg a Margit-híd budai hídfőjénél egyszerűen bezárták. Annak, hogy itt működik, örülök, csak kicsit nehézkes megközelíteni. Reggel 3db lila foltot sikerült összeszednem ennek kapcsán, 3db kemény fedelű aktatáska és khmmm... enyhén bunkó gazdáik révén.
A Moszkva tér amúgy ma kb így néz ki:
Nem egészen értem, hogy a fonódó villamoshálózathoz és a parkosításhoz mi a csudának 6 méter mély gödröt ásni? No persze legalább a bombák felszínre és hatástalanításra kerülnek, így 70 év után... A pletykák szerint ÁLLÍTÓLAG római kori romokat is leltek, úgyhogy várhatólag jó néhány hónappal csúszhat az átépítés a tervezetthez képest. 
 Az amúgy is baromi ronda legyezőt - SAJNOS - nem bontják le, de azért mindenesetre atomjaira szedték. Én mondjuk tuti, ezzel kezdtem volna a bontást! Már csak azért is, mert a Moszkva tér összképébe abszolút nem illik bele.

 A szemét- és sitthalmok egyszerűen gyönyörűek! Esztétikailag is felemelő ez a látvány!
És hogy a BKV-t még egy kicsit dícsérjem, tegnap reggel az a meglepetés ért, hogy ismét elkéshettem: a Margit híd budai hídfőjénél a villamospótló megállója felkerült a hídra, csaknem a szigeti bejáró magasságába, szóval kb fél kilométert gyalogolhattam a 150 méteres út helyett.
Nagy mértékben átgondolt, és logisztikailag zseniális tervek alapján sz-épül Buda. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics