2010. október 9., szombat

NeMo : Emlékezet


NeMo: Emlékezet

Sárarany és fakó bíbor,
Halvány levél hull a fáról,
Ágak húrján vihar játszik,
úgy muzsikál, csontom fázik.

Éjfélre jár, nem nyughatom
sötét a táj, nincs oltalom.
léptem kopog Magányosan
beteg vagyok Halálosan.

Holt léptem kong, rossz a kedvem
Mind elmúlott, kit szerettem.
Mind elhagyott, aki érzett,
Rosszul vagyok, mint egy részeg.

Dermedt szívem nagyon fázik,
Kezem-lábam citerázik,
Koporsódon hideg rögök,
A fájdalom most már örök.

Már húsz éve… (csak mint egy nap)
Szeretetem Veled marad.
Sárgult levél… halvány bíbor…
Viszi a szél, fut egy csíbor.



(A Tanítványi Láncolat versjátékának lényege: írj verset a megadott szavakkal: "kong, táj, holt, éjfél rossz, hull, beteg, halvány, húr, szél" téma: az elmúlás)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics