2011. március 19., szombat

NeMo: Gondolatok egy tízmilliószoros nap margójára


Sokszor gondolkodtam már el a "carpe diem" (élj a mai napnak) témán.
Amit ma teszek, vagy gondolok, tízmilliószoros lehetőség. De vajon mit tettem ma?
Odafordultam-e a transzcendens valósághoz, akiben hiszek, s akit magam egyszerűen Istennek nevezek?
Kértem-e tőle bölcsességet?
Hálát adtam-e azért, hogy létezhetek, hogy egészséges vagyok?
Hálát adtam-e szeretteimért, családomért, barátaimért?
Békét tudtam-e teremteni önmagamban és ezáltal talán másokban is?
Szerettem-e eléggé?

Az élet nem könnyű, néha nehéz megbékélni azzal, amiben éppen élünk, a körülményeinkkel, adott esetben egészségünk megrendülésével, máskor személyes tragédiákkal. Mégis: ez az a nap, amikor érdemes tükörbe nézni, kérni és hálát adni mindazért, akik, amik vagyunk, és törekedni a belső béke és harmónia megteremtésére.
Tízmilliószoros béke és harmónia = tízmilliószoros szeretet.


Gondolatkeltő: Tízmilliószoros napok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics